piątek, 9 sierpnia 2013

Rozdział 3

Dom Violi

Gdy skończyłą się wolna piosenka Ludmila weszła na scenę i zaczęła śpiewać ''Te creo".
-Violu zaśpiewaj z nią!
-Nie Fran .
-Idź!!!
-Dobra.
Weszłąm na scenę Ludmiła wyglądała na przerażoną po występie Ludmiła podeszła do mnie:
-Violetta czemu musiałaś zepsuć całą piosenkę!?!?!?!?
-Ludmiła!Zaśpiewałam świetnie więc jak ktoś zepsuł trę piosenkę to ty!
-Hmy Ludmila odchodzi!
Do salonu wszedł tata i zakończył imprezę lecz Fran i Cami zostali u mnie na noc.
Poszliśmy na górę i długo rozmawialiśmy:
-Muszę powiedzieć Leonowi,
-O czym?
-Że go kocham.
Dziewczyny jest 0:30 idziemy spać!?!?!?!

Następny dzień

                                                                   Thomas
Co ja zrobiłem straciłem ją na zawsze.Może to i lepiej?Może to znak że powiniennem być z Sarą.


                                                                   Leona
Violetta na pewno mnie wybierze i to nie dlatego że Thomas odpadł tylko ale dlatego że Viola mnie kocha.

                                                                   Violetta
Kocham Leona czuję że dobrze wybrałam.

                                                                    Ludmiła
Muszę się zemścić na Violettcie tylko niewiem jeszcze jak dziś w studio znajde pomocnika i wybadam sprawe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz