wtorek, 27 sierpnia 2013

Rozdział 9

-Fran to nie jest wina Violi
-Właśnie że jej.Pa!

-Widzisz Leon ona uważa że to moja wina.
-Viola ja muszę iść bo zaraz mam próbę z chłopakam.
-Pa Leon.

-Violetta!
-Ludmiła czego chcesz.
-Violu LudmiLa przez ''L'' jasne?
-Czego chcesz?
-Podobno pokłóciłaś  się z Fran?
-Tak a co ci do tego?
-Ja ci mogę pomóc.
-Niby w czym.
-Violu wiem że ją lubisz ale ona ci zrobiła też na złość nie uważasz że trzeba się odpłacić.
-Noi to nie powód by jej robić takie rzeczy.
-Violu możesz jej zrobić to samo.
-Co proponujesz.
Nie wierzę że to zrobiłam to moja przyjaciółka a ja jej takie rzeczy robie.
-Violu muszę iść na lekcję Zadzwonie później.
-Pa!

-Violu o czym gadałaś z Ludmiłą?
-Jao niczym podeszła i zaczęła gadać że chce przejść i że jest najlepsza.
-Bez Naty?
-No wiesz jakoś tak wyszło.
Okłamałam ją ale nie mogę jej powiedzieć że knuję plan na Fran.

1 komentarz: