środa, 31 lipca 2013

Rodział 2

Poszłam do pokoju i zaczęłam płakać myślałam że Thomas mnie kocha a on zaczął podrywać Sarę.Moje myśli przerwało pukanie do drzwi otworzyły się i do pokoju weszły Fran i Cami:
-Violu co się stało?
-Nic Fran.
-Violu nam wszystko możesz powiedzieć.
-Właśnie no mów co się stało.
-Zawiodłam się na Thomasie
-A co on zrobił?
-Podrywał Sare.
-Violu mówiliśmy ci że tak będzie.
-Wiem  ale też zdałam sobie sprawę że kocham Leona.
-Zejdźmy na dół.

Zeszliśmy na dół i zaczęła lecieć wolna muzyka Leon zaprosił mnie do tańca.On był niezwykły wtedy znów poczułam że dobrze wybrałam,że Leon to ten jedyny.Przez chwilę zpojrzałam na Thomasa który wychodził.

-Thomas czemu wyszłeś.
-Sara ta impreza to dno.
-Mi się podobała.
-A mi nie.Chcesz gdzieś ze mną iść?
-A gdzie?
-Ty wybierz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz