czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdział 8

-Violu idziemy do resto?
 -Tak

-Ludmiła.
-Nie Naty Ludmila przez ''L''
-Dobrze Ludmila mogę ci zadać pytanie?
-Ta tylko szybko Tomi nie będzie czekał
-Ale Thomas chce być z Sarą.
-Nie on che być ze mną!No co ty chciałaś?!
-Chciałam się spytać czemu tak bardzo nie lubisz Violetty
-Chcesz wiedzieć to patrz.
Wyjeła telefon i pokazała jakieś stare zdjęcie:
-Widzisz Naty to moje stare zdjęcie z Leonem i tak  by było teraz gdyby nie ta dziewucha!
-Ale on z tobą zerwał przed tym jak Viola weszła do studia.
-Nie ona to knuła od zawsze!

                                                             Resto

-Hej Viola
-Hej Leon
Udawała że jest szczęśliwa ale widać było że coś jest nie tak
-Co się stało Violu?
-Nic Leon
-Violu mi możesz powiedzieć.
-Pogłuciłam się z Fran.
-O co?
-Ona uważa że Thomas chce być z Sarą przezemnie.
-Ale co z tego.
-Bo ta Sara tak naprawdę jest podobna do Ludmiły.
-Violetta!!!!!
-Fran?
-Patrz co zrobiłaś:

-Kto to?
-Leon to Sara.
-Sara?Wygląda jak Ludmi.
-Wiem mówiłam że są podobne.
-Violetta cieszysz się.
-Fran to nie jej wina.
-A własnie ze jej.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz