środa, 28 sierpnia 2013

Rozdział 10

                                                                  Violetta


Nie wiem czy dobrze robię nie mogę robić na złość Fran ale z drugiej strony mały numer nie zaszkodzi.Dryn,Dryn-To Ludmiła pewnie ma jakiś plan oby nie był taki straszny:
-Hej Violu
-Hej Ludmi masz jakiś plan?
-No oczywiście że mam.
-Jaki?
-Fran kocha Thomasa tak?
-No tak.
-Więc jest zła że Thomas jest z Sarą a nie z nią.
-Chyba tak.
-Więc musisz podrywać Thomasa.
-Ale ja kocham Leona.
-Ale Leon się nie dowie tylko Fran.
-No dobrze.
-Jutro w studio to zrobimy.
-Dobrze.

                                                               Violetta
Rozłączyła się Nie wiem czy dobrze robię.A jak Leon się dowie a jak Fran znienawidzi mnie na zawsze i Jak Thomas się o wszystkim dowiei właściwie Ludmi nie jest taka zła jak myślałam.

                                                                  Ludmiła
Violetta jest naiwna mój pomysł jest super a ona zostanie sama.

                                                                    Francesca
To wszystko wina Violetty chociaż to moja przyjaciółka najlepsza i powinnam się z nią pogodzić i tak jutro w studio to zrobię  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz