niedziela, 15 września 2013

Rozdział 13

                                                          Violetta
Ten budynek był wielki mimo to że to było studio nagraniowe to myślałam że nie tylko to myślałam że jest tam jeszcze dużo innych miejsc i rzeczy.

-Violu jedź na 5 piętro a ja coś załatwie poczekaj tam na mnie.
-Dobrze tato

Otworzyłam windę i weszłam po chwili do windy wszedł jakiś chłopak możliwe że miał tyle lat co ja był trochę wyższy miał jakąś dziwną grzywkę i wtedy powiedział:
-Hej 
-yyy Czy my się znamy
-A no tak jestem Diego
-A ja Violetta
-Bardzo ładnie po co tu przyszłaś będziesz nagrywać piosenkę???
-Nie przyszłam z tatą.
-Panem Castillo???
-Tak a skąd wiesz.
-Mój tata mówił że przyjdzie pan i będzie coś tam z moim tata załatwiał..
-Aha
-A umiesz śpiewać.
-No tak trochę
wtedy się winda otworzyła i z niej wysiedliśmy
-Chodź dotej sali tu będę nagrywał moją piosenkę.
-Wiesz powinnam czekać na tatę.
-No chodź twój tata i tak tam przyjdzie.
-No dobrze


-Wow fajnie wam to wyszło musicie nagrać tą piosenkę całą
-Ale proszę pana
-Ej bez gadania widzimy się za tydzień
-No no dobrze

-Ale super Violu nagramy piosenkę
-Tak to naprawdę super.
Nie myślałam nawet o tym tylko cały czas o Leonie i Fran chciałam się z nimi pogodzić tylko nie wiedziałam jak.A ten Diego to jakiś dziwny koleś.

******
Hej proszę was jak przeczytaliście to skomentujcie

1 komentarz: